Discussion about this post

User's avatar
Björn K's avatar

Heder år dig Jens som påvisar eländet. Heder åt Ebba Busch som talar klarspråk. Huruvida man är sosse eller inte det beror vilken ideologisk inställning man har. Jag är det inte. Men jag kan ändå tycka att sossarna fram till och med Erlanders tid hade landets bästa i tankarna.

Men sedan har det spårat ur, ideologiskt flum, brist på kompetens, utnämningspolitik som närmast liknar korruption och en massa annat galet. Men hur f-n skall man få folk att begripa att Sverige inte är bäst i världen längre???? Det verkar som en stor del av befolkningen fortfarande tror det. Denna märkliga kombination av humanitärt storhetsvansinne och självutplåning.

Agneta Lundin's avatar

Håller med till 100%. Politiskt tillsatta polischefer är en styggelse. Lägg därtill en djupt sovande "opposition" så är bilden komplett. Har vi, i modern tid, någonsin haft en så svårt inkompetent regering!

Arma Sverige😢😢

15 more comments...

No posts

Ready for more?