Discussion about this post

User's avatar
Leif Petersson's avatar

Jens, du måste tänka på dej själv mellan varven. Märker att din goda vilja över oss svenskar på sikt gör att proppen går, error, täppt i ledningen. Bryr mej, du skriver varje tanke jag har, men det finns ett slut. Att inte bryta ihop, gå in i väggar osv. Jag tror vi är på väg mot de goda åren slut, och nåt nytt(förmodligen eländigare följer) tar vid. Man sliter med adhd dotter, igår cancerbesked hos min far och en taskig pension för att kunna gå hem nu! 62år, för att orka och få ut nåt av de sista åren. Men musiken du delar är så bra. Hållit på och fortfarande aktiv inom dragracing, en typisk amerikansk grej utan klimathänseende som gjort att under snart 40års tid varit i usa och köpt/handlat delar samt träffat så många människor som bara vill ha ett sjyst liv, jobba o race på helgen. Varit på pubar o lador och lyssnat på bra musik med en framtidstro i ett land där hårt arbete lönade sig. Allt sånt är på väg att dö av olika anledningar! Men jag ger inte upp! Precis som dej! Men var rädd om dej!

Carola's avatar

Ryssland har kärnvapen och kan inte förlora. Som det är nu så har Ryssland drivits i armarna på Kina och Iran. Och Iran kan snart ha kärnvapen och då kan vi alla hälsa hem.

Tror man på USA som garantin att man ska räddas om det skulle hända något så kan man ju se sig runtom i världen hur det gått för de ''projekt'' de haft som t.ex Afghanistan.

Brics håller på att utmana Pax Americana och Europa håller på att försvaga till förintelse sig själv med vansinniga dödfödda gröna ohållbara projekt och migration som ändrar våra sätt att vara på.

Nu ska jag lyssna på musik.

51 more comments...

No posts

Ready for more?